Uppföljare till Anchorman utannonserad!

29 Mar

Det är inte ofta jag blir exalterad över utannonserande av uppföljare, men när jag fick höra att den suveräna komedin Anchorman (2004) skulle få ännu en del så blev jag väldigt lycklig. Och sättet det presenterades på går inte av för hackor, kolla in detta klipp från Conan O´Brien show där plötsligt den sexiga Ron Burgundy kommer invandrade, spelandes sin ökända jazzflöjt:

 

Will Ferrell är nog fortfarande min favorit bland de senaste årtiondets amerikanska komiker, redan i debuten A Night At  The Roxbury (1998) hade man på känn att denna Ferrell skulle man få se mycket av.
Filmen Anchorman är en av mina favorit komedier som med sin tidstypiska känsla, suveräna karaktärer och dråpliga skämt – ” Milk was a bad choice! ” – fullständigt golvar mig.

Ser mycket framemot denna uppföljare och fram tills dess vill jag bara uppmana Er:

Stay Classy, San Diego!

2 svar to “Uppföljare till Anchorman utannonserad!”

  1. Peter mars 29, 2012 den 8:49 e m #

    NAAJS!

    • Bob mars 29, 2012 den 8:57 e m #

      Ja, det måste det bli!

Lämna en kommentar